ازاصول مهم در مذاکرات بازاریابی :
👈 از فرصت ها استفاده کنید و به خطوط فکري ، مشکلات مالی و اقتصادي طرف مقابل پی ببرید .
👈در مذاکرات مهم که منافع بازاریابی بنگاه تعیین می شود شخصا” به عنوان مدیر ارشد یا مسئول اجرایی حاضر شوید .
👈 در حالت تردید از امضاي قرارداد خودداري کنید .
👈 اگر نمی توانید بفروشید ، بخرید ، اگر نمی توانید بخرید ، بفروشید نقدینگی را به حرکت اندازید .
👈 یک دادو ستد کوچک یا متوسط ، راهگشا و زمینه ساز داد وستد هاي بزرگتر است ، از انجام دادن آن غافل نشوید .
👈 مسائل شخصی را در مذاکره دخالت ندهید . منافع دو شرکتی که با هم مذاکره می کنند از منافع افراد جداست.
همیشه یک تفاوت متفاوت با سایرین داشته باشید!