☝️بزرگترین اشتباهی که ممکن است یک مدیر در دوران رکود انجام دهدکاهش بودجه بازاریابی و تبلیغات تحت عنوان صرفهجویی در هزینههاست.!
✅اگر چه کلیت و روش بازاریابی شرکتها در دوره رکود میبایست مورد بازنگری قرار گیرد .
اما این موضوع به هیچ وجه نباید موجب کاهش بودجه بازاریابی گردد.
✅شکل بازاریابی باید تغییر کند و به انواع کم هزینه تغییر یابد‼️
#بازاریابی_دیجیتال بهترین گزینه در دوران رکود است؛ #هزینه بسیار کم و #بازدید کننده بسیار زیاد
✅ https://telegram.me/MOHIEhosseinmkh
WWW.MOHIE.IR