دوشنبه, اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۸

ازاصول  مهم در مذاکرات بازاریابی :

👈 از فرصت ها استفاده کنید و به خطوط فکري ، مشکلات مالی و اقتصادي طرف مقابل پی ببرید .
👈در مذاکرات مهم که منافع بازاریابی بنگاه تعیین می شود شخصا” به عنوان مدیر ارشد یا مسئول اجرایی حاضر شوید .
👈 در حالت تردید از امضاي قرارداد خودداري کنید .
👈 اگر نمی توانید بفروشید ، بخرید ، اگر نمی توانید بخرید ، بفروشید نقدینگی را به حرکت اندازید .
👈 یک دادو ستد کوچک یا متوسط ، راهگشا و زمینه ساز داد وستد هاي بزرگتر است ، از انجام دادن آن غافل نشوید .
👈 مسائل شخصی را در مذاکره دخالت ندهید . منافع دو شرکتی که با هم مذاکره می کنند از منافع افراد جداست.

همیشه یک تفاوت متفاوت با سایرین داشته باشید!

درباره‌ حسین مهدیخانلو

حسین مهدیخانلو / معروف به دکترمحیی / روانشناس ومشاور / روانشناس و مشاورخانواده / مشاور فردی و خانوادگی / مشاور برخی از مدیران و مسئولین / مدرس اصول وفنون مذاکره / مدرس ومشاور ارتباطات حضوری و تلفنی مدیران روابط عمومی / مدرس اصول و روشهای زندگی شاد وخانواده موفق باآموزه های دینی وتعالیم الهی/ مبدع و مدرس تکنیک اکسیرموفقیت در زندگی شاد و کسب وکار موفق / مشاور برندسازی، ارتقاع برند و طراحی لوگو / مشاور کسب وکارهای نوین / مدرس کسب وکارهای آفلاین و آنلاین / مشاورمدیران ارشدصنایع وسازمانهای خصوصی و دولتی / مشاورمدیران شهرکهای صنعتی وصنایع / عضو انجمن نانو / عضو انجمن مخترعین / عضو انجمن نخبگان کشور / کارشناس ارشدمهندسی معماری / دانش آموخته دکترای کسب وکار (DBA)/ نویسنده کتاب سرنوشت را میتوان از سرنوشت / مدیرسایت سرماس WWW.MOHIE.IR / طراح پروژه های معماری خاص_میادین والمانها شهری / عضونظام ... / جوانترین مدیرشهری ومشاورمسؤلین کشور ازسال 76 در سن ۲۰ سالگی /

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*