ازاصول  مهم در مذاکرات بازاریابی :

👈 از فرصت ها استفاده کنید و به خطوط فکري ، مشکلات مالی و اقتصادي طرف مقابل پی ببرید .
👈در مذاکرات مهم که منافع بازاریابی بنگاه تعیین می شود شخصا” به عنوان مدیر ارشد یا مسئول اجرایی حاضر شوید .
👈 در حالت تردید از امضاي قرارداد خودداري کنید .
👈 اگر نمی توانید بفروشید ، بخرید ، اگر نمی توانید بخرید ، بفروشید نقدینگی را به حرکت اندازید .
👈 یک دادو ستد کوچک یا متوسط ، راهگشا و زمینه ساز داد وستد هاي بزرگتر است ، از انجام دادن آن غافل نشوید .
👈 مسائل شخصی را در مذاکره دخالت ندهید . منافع دو شرکتی که با هم مذاکره می کنند از منافع افراد جداست.

همیشه یک تفاوت متفاوت با سایرین داشته باشید!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*