دوشنبه, فروردین ۱۸, ۱۳۹۹

۶ قدم مهم درفروشندگی

۱- توجه:شما باید بتوانید توجه مشتری را جلب کنید. به این ترتیب می توانید او را وارد بحثی کنید تا نیازهای وی را دریابید.

۲- علاقمندی ها:باید کنجکاوی مشتری خود را بر‌انگیزید تا او تشنه دانستن چیزهای بیشتری در مورد محصولات شما باشد

۳- صحبت:باید خیال مشتری را راحت کنید که محصول شما نیازهای وی را برآورده می سازد. همین‌طور باید نسبت به کالایی که می فروشید اشتیاق نشان دهید، نظر مثبت و انگیزه کافی از همین اشتیاق به‌دست می‌آید.

۴- خواستن:شما باید احساس خواستن و نیاز را در ذهن مشتری خود زنده کنید.

۵- عقد قرارداد و فروش:قرارداد ببندید، در غیر این‌صورت تنها وقت خود را تلف می‌کنید و یا برای رقبای خود کار می‌کنید.

۶- تبریک:وقتی مشتری گفت بله، به او تبریک بگویید. تصمیم او به معنی سود شماست. و او نیاز به تایید این دارد که تصمیمش صحیح است.

WWW.MOHIE.IR

درباره‌ حسین مهدیخانلو

حسین مهدیخانلو / معروف به دکترمحیی / روانشناس و رواندرمانگر / مشاور فردی و خانوادگی / روانشناس و مشاورخانواده / مشاور برخی از مدیران و مسئولین / مشاور و تسهیلگر روابط فردی واجتماعی / متبحر وفعال در حوزه اینیاگرام / مدرس اصول وفنون مذاکره / مدرس ومشاور ارتباطات حضوری و تلفنی مدیران روابط عمومی / مدرس اصول و روشهای زندگی شاد وخانواده موفق باآموزه های دینی وتعالیم الهی/ مبدع و مدرس تکنیک اکسیرموفقیت در زندگی شاد و کسب وکار موفق / مشاور برندسازی، ارتقاع برند و طراحی لوگو / مشاور کسب وکارهای نوین / مدرس کسب وکارهای آفلاین و آنلاین / مشاورمدیران ارشدصنایع وسازمانهای خصوصی و دولتی / مشاورمدیران شهرکهای صنعتی وصنایع / عضو انجمن نانو / عضو انجمن مخترعین / عضو انجمن نخبگان کشور / دانش آموخته دکترای مدیریت کسب وکار / نویسنده کتاب سرنوشت را میتوان از سرنوشت / مدیرسایت سرماس WWW.MOHIE.IR / دارای مدرک وپروانه D.A.S از انگلستان / دارای مدرک(D.B.A)از وزارت علوم/ عضونظام ... / مشاور مدیران ومسؤلین کشوری ولشکری ازسال 76 تاکنون/ جوانترین مدیر برگزیده ی شهری در ۲۰ سالگی / دکترحسین مهدیخانلو HOSSEIN MAHDIKHANLOO

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*