وقتی که شما به #خودتان و #محصولتان اطمینان دارید، اما نمی دانید که چطوری آنان را متوقف کنید و کاری کنید که به شما گوش دهند؟!
نمونه های فراوانی وجود دارد وقتی زمان زیادی ندارید تا توجه کسی را جلب کنید.
به همین خاطر است که باید مزایای محصولتان را در یک #جمله ی قدرتمند جمعبندی کنید. یک جمله به شدت هدایت کننده و انگیزه دهنده است تا از شما خرید کنند.
یک جمله خوب که مزایای محصول را در خود خلاصه کرده باید شنونده را به این فکر وا داردکه : “ من میخواهم بیشتر راجع به این محصول بدونم ”
این #هنر است که بتوانید در یک جمله تمام آنچه را که مزایا مینامید ارایه دهید.
شما اگر بتوانید با یک جمله مخاطبتان را هدف قرار دهید دیگر نیاز نیست به آنها بفروشید، آنها خودشان از شما خواهند خرید.
با یک جمله خوب، #وبسایتتان را باز خواهند کرد، #سخنرانیتان را گوش خواهند داد و #تلفنتان را نیز حتما جواب خواهند داد.
زمانی که #استیو_جابز برای اولین بار میخواست آی پد را رونمایی کند فقط یک جمله گفت : “ یک 1000 آهنگ در جیبتان “… همین ! دیگر #توضیحات دیگری لازم نیست ! عالی است، بسیار دلربا و انگیزشی ! من هم میخواهم بخرم.
#مردم اهمیت نمیدهند #چطور_محصولتان کار میکند.
فقط میخواهند بدانند #چه_کاری برایشان انجام میدهد.
روزنامه ها و امروزه توییتر از سر تیتر خبرها بسیار بیشتر از قبل استفاده میکنند.
چند بار تا به حال ناخواسته به وبسایتی رجوع کردید که نمی خواستید و فقط به خاطر عنوانی بود که بر روی لینکش قرار داشت؟
این مثال کاملا شرح مطلب است. خلق کردن یک جمله حاوی مزیتهای چشمگیر مهارت آسانی نیست، اما بسیار مهم است چون میتواند منفعت و مزیت محصول شما را به طرق مختلف مطرح کند، در نهایت جذابیت و موفقیت به ارمغان آورد. بعضی وقت ها فقط یک شانس برای تاثیر گذاری دارید.پس درست به هدف بزنید و شانس را از آن خود کنید.
اینجا ۳ راه برای خلق عنوان ها و جمله های پر منفعت و مزیتی محصولتان برای شما آماده کرده ایم برای فروش بهتر:
چرا مردم به چیزی که میگویید باید اهمیت دهند؟
توجهشان را با چیزی که به آنها مربوط است بدست آورید. منفعت ایده را می فروشد، نه واقعیت. ایده شما برای مشتری اش چه کاری میکند؟
از اینکه از احساسات استفاده کنید نترسید. اغلب انگیزه خرید احساسی بسیار بیشتر از انگیزه خرید منطقی است.
مثال کلماتی که به احساسات مربوط میشوند : “مجانی”، “باورنکردنی” و “عظیم” و یا مثلا خارق العاده …
واقعا- کوتاه. یعنی بیشتر از ۱۰ یا 15 کلمه نباشد ( هرچهرکمتر بهتر است). یادتان باشد، وقت زیادی ندارید… .
اگر جمله گزارشی شما طولانی است، مردم ازش میگذرند قبل از اینکه بخواهند ادامهاش را بخوانند یا بشنوند. از اینکه از کلمات کمتر استفاده میکنید نترسید که تمام جزییات محصولتان شاملش نشود؛ بسیار بهتر است که ۳ تا از ویژگی های برترش به خوبی شناخته شود تا همه ویژگیهایش به صورت گذرا خوانده شود. بعضی اوقات از سرمایه گذاران یا کارآفرینان راجع به ایدهشان سوال میکنیم آنها حداقل در ۵۵ دقیقه ایده شان را به صورت خلاصه شرح میدهند. اما اگر کوتاه باشد، زود میشنویم و بیشتر فکر میکنیم!
اعداد اختصاصی بودن را القا میکنند. اطرافتان را نگاه کنید. عنوانهای با اعداد بر جهانمان حکمفرماست. فقط کافیست نگاهی به Buzzfeed بیاندازید تا بیشتر به عمق این موضوع پی ببرید.
این ها مثا هایی از عنوان / تیتر یک جمله ای پرمنفعت و حاوی مزایاست که برایتان آماده کرده ایم:
هر جمله ای را که میسازید توسط اطرافیانتان تست کنید.
تحقیق کنید کدامشان بیشترین تاثیر را در فروش دارند؟
بازخورد بگیرید و هرکدام بهتر بود آنرا انتخاب کنید تا دفعه بعد هر کسی پرسید دارید چیکار میکنید بهترین جواب را در کوتاه ترین زمان بدهید.وبر روی جواب خود صحه گذاشته و بارها با خودتان مرور کنیدWWW.MOHIE.IR